سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبسردکن جهنم

اس ام اس بغض و گریه دار غمگین

 

sms ghamgin

چه کسی گفته که من تنهایم ؟

من ، سکوت ، خاطرات ، بغض و اشک همیشه با همیم

بگذار تنهایی ها از حسودی بمیرد

sms ghamgin

هی بغض لعنتی بیا بیرون

دیگر صدای هق هقت کسی را بیدار نمیکند

نمی بینی تنهایم ...

 

sms ghamgin

باران که می بارد دلم برایت تنگ می شود

راه می افتم بدون چتر

من بغض می کنم ، آسمان گریه

 

sms ghamgin

بغض بزرگترین اعتراضه

اما اگه بشکنه دیگه اعتراض نیست ، یه التماسه ...

 

sms ghamgin

بگذار بگویم عزیزم

بغض که می کنی نازنین

گریه ام می گیرد

خنده ات که بگیرد

حالم از همیشه بهتر است

می بینی زندگی ام را !

به دلت بند است بند دلم

 

sms ghamgin

کاش میشد نوشت

تموم حرفهایی که بغض شدند

و بر گونه جاری نشدند

 

sms ghamgin

خنده هایم با بغض و حرف هایم با مکث همراه شده اند

تنم را نمی دانم روحم سخت گریان است

 

sms ghamgin

برایم از بازار یک بغض خوب بخر

این بغضی که من دارم هر روز می شکند

 

sms ghamgin

کاش می شد نوشت

تمام حرف هایی را که بغض شدند

ولی بر گونه جاری نشدند

کاش می شد

 

sms ghamgin

آنقدر بغض هایم را فرو دادم و خندیدم که

خدا هم باورش شد که چیزی نیست

 

 

sms ghamgin

من یه دخترم

وقتی دلم میگیره

بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم

غرورم را نمی شکنم

دل کسی را نمی شکنم

زورم به تنها چیزی که می رسد این بغض لعنتی است!

 

sms ghamgin

آنچنان سوزانم!

که نگاهم هر احساسی را به آتش می کشد!

آنچنان محزون ، آنچنان غمگین

که صدایم بغض سنگ را می شکند

 

sms ghamgin

امروز نبودی ، اما خیلی چیزها بود

من بودم

باران بود

چتر بود

بغض بود

همراه همیشگی ام هم بود

جای خالیت را می گویم

 

sms ghamgin

دلت که آرام نباشد

خنده ها و مسخره بازیهایت که هیچ

بیخیالی هایت هم دردی دوا نمی کنند

کافیست بهانه اش جور شود

بغض امان نمیدهد

 

sms ghamgin

همیشه دقیقآ وقتی پر از حرف هستی

وقتی بغض میکنی

وقتی دآغونی

وقتی دلت شکسته

دقیقا همین وقتا

انقدر حرف داری که فقط میتونی بگی ...

 

 

sms ghamgin

شب ها زیر دوش آب سرد رها می کنم

بغض زخم هایم را در حالی که همه می گویند :

خوش به حالش ، چه زود فراموش کرد

 

sms ghamgin

تو رفتی

و اینها می مانند تا ابد

یک آه

یک بغض لعنتی

و یک سوال بی جواب

آیا هنوز هم گاهی دلت برایم تنگ می شود؟

 

sms ghamgin

با خودم می گم مهم نیست

اما بغض تو گلوم و لرزش لبام میگه

بیش از حد مهمه چرا چرت میگی ...

 

 

 


نوشته شده در یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/8/29ساعت 11:34 صبح توسط رضا دلیر کبودان| نظرات ( ) |